atesz32 | Dátum: Péntek, 2011-08-26, 5:56:00 | Üzenet # 1 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 842
Hírnév: 500
Helyzet: Offline
| Egy valóban létező ejtőernyős-alakulat tagjai a játék főszereplői, s többnyire megtörtént szituációk tárulnak majd elénk, melyek rekonstruálásához egy háborús veterán is hozzájárult a fejlesztés alatt. Emellett pedig egy egészen személyes "sztorit" is kapunk, ami szintén üde színfolt a műfajban (igaz, a Medal of Honor: Pacific Assault is próbálkozott már ezzel). A játékos Matt Baker bőrébe bújik, aki időközben kommentálja is az eseményeket, sőt, egyfajta narrátor szerepet is betölt. Tehát a háttér, a történet viszonylag kidolgozott, sőt, az eddigiekhez képest elég ütősre sikeredett. Ráadásul még azzal a kétségtelenül hatásos narratív elemmel is éltek a készítők, hogy a játék prológusa tulajdonképpen a játék vége, és a tényleges történések visszatekintésként jelennek meg. Azonban ennek az egésznek az az ára, hogy Normandiában leszünk kénytelenek akciózni, igaz, minden eddiginél részletesebb kidolgozottság mellett. Eleinte csak a klasszikus forma szerint fogunk lövöldözni (bár azért annyi különbséggel, hogy alapból a játékba nincs célkereszt rakva, tehát, ha lőni akarunk, és szeretjük a realizmust, akkor megfontoltan haladunk előre, nem pedig döngetve, akciózva). Azonban kisvártatva megkapjuk egy kisebb szakasz irányítását is, s ekkor jön az igazi BiA! Innentől kezdve Rainbow Six-szerűen (vagy, ha jobban tetszik: Star Wars: Republic Commando) adhatunk parancsokat embereinknek, mindössze azzal a különbséggel, hogy itt egyetlen gombbal vezérlünk mindent. Persze vannak beépített parancsok is (pl.: 'Mellém!' ), de nagyrészt ezzel az eggyel fogjuk az utasításokat kiadni katonáinknak. Ha pl. fedezékre mutatunk, ők rögtön nyomulnak is, ha német katonákra, s lenyomjuk mellé a tűzgombot is, akkor agresszív módon odavágtatnak az ellenhez, és bezúzzák a fejét - persze előtte szitává lövik. Persze, mint más ilyen jellegű játékban sem, itt sem fogunk ölbe tett kézzel ülni, várva, hogy társaink megtisztítsák a terepet. Aktív részvételünkre szükség van, nem is amiatt, mert társaink olyan hülyék lennének, hanem az általános túlerő miatt. Tehát, ha azt akarjuk, hogy társakkal fejezzük be a küldetést, jobb, ha pontosan megtervezzük a mozgásainkat, s egymást fedezve haladunk előre. E tevékenységünket könnyítendő a fejlesztők egy taktikai térképet is beraktak, melyben madártávlatból, RTS perspektívában láthatjuk embereinket és a tájat, valamint a közeli ellenfeleket. Kicsit odavág a realizmusnak, de használata nem kötelező - ahogy a célkereszté és az ellenfél újratöltési-állapotát jelző körcikké sem. Code
http://data.hu/get/2432053/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part01.rar http://data.hu/get/2432049/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part02.rar http://data.hu/get/2432036/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part03.rar http://data.hu/get/2432033/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part04.rar http://data.hu/get/2432062/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part05.rar http://data.hu/get/2432040/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part06.rar http://data.hu/get/2432060/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part07.rar http://data.hu/get/2432041/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part08.rar http://data.hu/get/2432054/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part09.rar http://data.hu/get/2432059/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part10.rar http://data.hu/get/2432034/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part11.rar http://data.hu/get/2432047/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part12.rar http://data.hu/get/2432057/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part13.rar http://data.hu/get/2432045/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part14.rar http://data.hu/get/2432061/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part15.rar http://data.hu/get/2432056/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part16.rar http://data.hu/get/2432055/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part17.rar http://data.hu/get/2432048/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part18.rar http://data.hu/get/2432042/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part19.rar http://data.hu/get/2432039/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part20.rar http://data.hu/get/2432035/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part21.rar http://data.hu/get/2432038/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part22.rar http://data.hu/get/2432044/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part23.rar http://data.hu/get/2432046/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part24.rar http://data.hu/get/2432043/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part25.rar http://data.hu/get/2432050/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part26.rar http://data.hu/get/2432051/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part27.rar http://data.hu/get/2432058/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part28.rar http://data.hu/get/2432032/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part29.rar http://data.hu/get/2432037/BrothersInArms-RoadToHill30-NTSC_by_atesz32.part30.rar
|
|
| |